Heeft u een klacht?
Medewerkers van Praktijk Marleen doen hun uiterste best om de beste hulpverlening te bieden. Toch is het mogelijk dat u andere verwachtingen had of niet helemaal tevreden bent over de geleverde hulp. We raden u aan om daar niet mee rond te blijven lopen en de onvrede te melden.
- Ervaart u onvrede, bespreek dit dan met uw hulpverlener.
- Komt u er met uw hulpverlener niet uit, of vindt u het lastig om dit met uw hulpverlener te bespreken, neem dan contact op met Marleen van de Grift, praktijkhouder Praktijk Marleen. Dit kan telefonisch (06-28743944) of via email, marleen@praktijkmarleen.nl.
- Heeft het gesprek met uw hulpverlener en/of de praktijkhouder de onvrede niet weggenomen of wilt u rechtstreeks een klacht indienen dan kunt u telefonisch of via de website met erisietsmisgegaan.nl contact opnemen. Praktijk Marleen is aangesloten bij deze organisatie. Zij zijn onafhankelijk ten opzichte van Praktijk Marleen. U kunt op de site van erisietsmisgegaan.nl uw onvrede melden met een online formulier of indien nodig wordt de vragenlijst schriftelijk toegestuurd met daarbij een telefoonnummer voor ondersteuning. U krijgt informatie en tips die passen bij uw probleem en bij wat u wilt bereiken. Als u besluit om een officiële klacht in te dien bij Praktijk Marleen, dan helpt de klachtenfunctionaris van erisietsmisgegaan.nl u daar graag bij. Ook kunt u zich laten begeleiden door een mediator van erisietsmisgegaan.nl om te komen tot een oplossing. Als dit alles niet het gewenste resultaat heeft, kunt u een beroep doen op de klachtencommissie van erisietsmisgegaan.nl
Geheimhouding
Zowel voor de klachtenfunctionaris als de klachtencommissieleden en alle anderen die zijn betrokken bij de zaak is geheimhouding verplicht.
Kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan de behandeling van uw klacht.